مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

۲ هزار و ۴۰۰ واحدمسکونی در استان زنجان تحویل متقاضیان داده شده است 

«قزوینیان» گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده که از این تعداد 2 هزار و ۴۰۰ واحد در استان زنجان تحویل متقاضیان داده شده است. 
کد خبر: ۶۸۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲ - 29August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «جعفر قزوینیان» مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان امروز در هفتمین روز از هفته دولت در آئین بهره برداری همزمان  ۷۸۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در زنجان  در محل پروژه ارغوان، اظهار داشت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن  در استان با فراز و نشیب های فراوان امروز به مرحله تحویل واحدها رسیده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ابراز کرد: امروز به مرحله ای رسیدیم که پروژه های نهضت ملی مسکن در استان  به تدریج به متقاضیان تحویل داده می شود.  

وی با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده که از این تعداد 2 هزار و ۴۰۰ واحد در استان زنجان تحویل متقاضیان داده شده است، اضافه کرد:  تعداد 4 هزار و ۶۰۰ واحد هم توسط متقاضیان انتخاب واحد شده و مراحل رفع نقص و تکمیل زیرساخت‌ها انجام می‌شود و تعداد ۷۰۰ واحد آماده شده که متقاضیان برای انتخاب واحد مراجعه نکرده‌اند. 

قزوینیان تاکید کرد: پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان ۷۰ درصد و در کشور زیر ۵۰ درصد است و باز هم در سطح کشور این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور پیشرو است. 

وی افزود: به مرحله سختی در ساخت پروژه‌ها رسیده‌ایم و تا این مرحله با کمک بانک‌ها و تسهیلات توانستیم ساخت پروژه‌ها را پیش ببریم.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه در برخی پروژه‌ها کمبود آورده مردم باعث کندی عملیات ساخت پروژه‌ها شده است،افزود: از متقاضیان درخواست می کنم همچنان در تکمیل آوده ها همراهی لازم را داشته باشند. 

قزوینیان، با بیان اینکه امروز  شاهد بهره‌برداری ۷۸۰ واحد مسکونی در استان زنجان هستیم، ادامه داد: عملیات زیرساختی در پروژه ارغوان شامل آب، برق‌ و گاز انجام شده است‌.

وی به علل عدم ساخت به موقع واحدها در کوی زیتون و کوی‌ زنگان اشاره کرد و گفت: ساخت و سازهایی که در کوی زیتون و کوی زنگان وجود دارد،اجازه فعالیت در محوطه را نمی‌دهد و با تکمیل ساختمان و برچیده شدن داربست‌ها، آماده‌سازی واحدها سرعت می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، اظهار کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته از اردیبهشت سال جاری تحویل تعدادی از واحدهای مسکونی در شرق و غرب زنجان آغاز شده است و این رویه همچنان ادامه دارد.

قزوینیان افزود: تا پایان سال‌جاری حجم قابل توجهی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تحویل متقاضیان داده می شود.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها